Oferowana przez nas kompleksowa obsługa brokerska przedsiębiorstw obejmuje m.in.:
analizę potrzeb Klienta w zakresie ubezpieczeń, tzw. audyt ubezpieczeniowy (m. in. analiza zagrożeń jakie mogą spotkać przedsiębiorstwo, podział zidentyfikowanych ryzyk na wymagające i nie wymagające ubezpieczenia),
opracowanie programu ubezpieczeniowego dedykowanego dla konkretnego Klienta,
negocjowanie szczególnych warunków ubezpieczenia, modyfikowanie OWU w celu zapewnienia szczelnej ochrony ubezpieczeniowej,
wprowadzenie lub ulepszenie programu grupowego ubezpieczenia na życie pracowników Klienta,
rzetelne porównanie różnych ofert ubezpieczeniowych i zaprezentowanie ich w jednolitej formie,
szczegółowa analiza porównywanych ofert, według jasno określonych i przejrzystych kryteriów,
koncentrację na minimalizacji składek i optymalizacji warunków ubezpieczenia,
wskazanie najkorzystniejszej oferty przy pozostawieniu ostatecznej decyzji Klientowi,
stała opieka doradcza i operacyjna przez cały okres ubezpieczenia,
nadzór nad terminami płatności rat oraz ekspiracją polis,
aktywny udział w procesie likwidacji szkód, nadzór nad likwidacją powstałych szkód, w tym prowadzenie procedury odwoławczej w przypadku zaniżenia, bądź odmowy wypłaty odszkodowania,
doradztwo prawno-ubezpieczeniowe.
Zaprezentowany powyżej schemat został wielokrotnie sprawdzony w dotychczasowej praktyce i spotkał się z zadowoleniem obsługiwanych przez nas Klientów. Jednocześnie gwarantuje absolutne bezpieczeństwo i profesjonalizm obsługi. Broker bierze pełną odpowiedzialność za zaproponowany i wprowadzony w przedsiębiorstwie program ubezpieczeniowy, zwalniając tym samym kadrę zarządzającą z ewentualnych konsekwencji wyboru nieodpowiedniego zakładu ubezpieczeń, lub nieprawidłowego i niekompletnego zakresu ubezpieczeń.
Dzięki naszej specjalistycznej wiedzy, wieloletniemu doświadczeniu naszych pracowników oraz zastosowaniu metod oceny ryzyka, nasi Klienci płacą składkę tylko za realne i wyselekcjonowane ryzyka. Usługa brokerska pozwala także zaoszczędzić czas – stracony na rozmowy i telefony z licznymi przedstawicielami towarzystw ubezpieczeniowych oraz agentami, prezentującymi swoje produkty jako najlepsze.